ما با محدودکردن حق استفاده از اینترنت مخالفیم.
اطلاعات بیشتر

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

شرایط، ضوابط و SLA استفاده از خدمات رایانش ابری ابر زس

بسمه‌تعالی

ابر زس

کلیه مشتریان (حقیقی و حقوقی) ابر زس، می‌‌بایست از «شرایط و ضوابط استفاده از خدمات ابری» اطلاع داشته و شرایط مذکور را به ‌طور کامل مورد قبول و پذیرش خود قرار دهند.

شرایط استفاده از خدمات در ابر زس مبتنی بر قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. بدیهی است با تغییر هر یک از قوانین، این شرایط نیز تحت تأثیر قرار گرفته و تغییر خواهد کرد. با توجه به این موضوع ابر‌ زس حق حذف، اضافه یا تغییر هر یک از بندهای این شرایط را ضمن انتشار در سایت رسمی ابر‌ زس به آدرس XaaS.ir برای خود محفوظ نگه می‌‌دارد.

ابر زس یک شرکت دانش بنیان است و کلیه فرآیند‌ها و دستور‌العمل‌های اجرایی در آن بر مبنای اصول و قواعد شرکت‌های دانش بنیان اجرا می‌شود.

همچنین در صورت تغییرات در مفاد قوانین و مقررات، تیم ابر زس تا بروز رسانی نسخه جدید درسایت "شرایط، ضوابط و SLA استفاده از خدمات رایانش ابری ابر زس" اطلاع رسانی‌‌های لازم را مکتوب، و از طریق کانال‌‌های رسمی ابر زس به مشتریان خود اطلاع‌رسانی خواهد کرد. و این اطلاع‌رسانی میتواند به صورت فردی یا گروهی انجام پذیرد.

  • درگاه اصلی اطلاع رسانی در ابر زس، سایت XaaS.ir است. سایر اطلاعات و اخبار غیر موجود در سایت از طریق دیگر کانال‌های اطلاع‌رسانی به مخاطبان انتقال داده خواهد شد.

 

ردیف

کانال ارتباطی

درگاه کانال

توضیحات

1

شماره‌ی تلفن

86093586-021

پاسخگویی کارشناسان پشتیبانی از ساعت 08:00صبح الی24:00

شنبه الی جمعه

پاسخگویی کارشناسان فروش از ساعت 09:00 صبح الی17:30 شنبه الی چهارشنبه

2

سامانه‌ چت ابر زس

XaaS.ir

پاسخگویی کارشناسان پشتیبانی از ساعت 08:00صبح الی24:00

شنبه الی جمعه

3

ایمیل‌های سازمانی

sales[at] XaaS.ir

واحد فروش

support[at] XaaS.ir

واحد پشتیبانی

info [at] XaaS.ir

پست الکترونیک رسمی ابر زس

4

سامانه‌ پشتیبانی

XaaS.ir

سامانه‌ پشتیبانی بعد از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت در دسترس خواهد بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرایط و ضوابط عمومی ابری

  1. استفاده از خدمات ابر زس به ‌منزله تائید کلیه قوانین جاری در ابر زس می‌‌باشد.
  2. کاربر اذعان می‌‌نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه ‌شده اعم از آدرس‌‌ها، شماره تماس، اطلاعات شناسایی و... صحیح بوده و با هر تغییر یا اصلاحات لازم را در پنل کاربری اعمال نماید.
  3. کاربر موظف است در صورت صلاحدید ابر زس به منظور احراز هویت، در هر وضعیتی از سرویس، تصویر رنگی کارت هوشمند ملی خود را ارسال نماید. درصورتی‌ که کاربر به هر دلیلی از ارسال مدارک خودداری نماید، کلیه سرویس‌ها و دسترسی اطلاعات وی تا زمان ارسال مدارک به حالت تعلیق درخواهد آمد.
  • در شرایط خاص که نیازمند پیگیری ابر زس با مراجع ذیصلاح قضایی است، درصورت ارسال مدارک شناسایی معتبر توسط کاربر، دسترسی به سرویس و اطلاعات میتواند با تاخیر صورت پذیرد و این زمان تا رفع ابهام در ممنوعیت قضایی با اطلاع رسانی به کاربر از طریق کانال‌‌های رسمی ابر زس به طول خواهد انجامید.
  1. کاربر موظف به رعایت قوانین، مقررات و مصوبات مربوطه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است. همچنین هرگونه مسئولیت ناشی از عدم رعایت قوانین فوق به عهده کاربر بوده و ابر زس هیچ‌ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  2. هرگونه مکاتبه مبنی بر اعمال تغییرات و یا ارسال اطلاعات محرمانه باید از طریق ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی و یا ارسال نامه کتبی با امضاء کاربر (یا نماینده وی) که در سامانه ضمیمه شده است، صورت پذیرد.
  3. . به کاربران محترم خدمات ابری ابر زس اکیدا توصیه می‌شود رمز عبور خود را به ‌صورت دوره‌‌ای تغییر دهند و در حفظ محرمانگی آن تمام تلاش خود را بکار گیرند. عواقب ناشی از عدم حفظ محرمانگی بر عهده کاربر خواهد بود و ابر زس مسئولیتی در این ‌باره نخواهد داشت.

اطلاعات ورود به پنل ها

ردیف

پنل های سرویس ابری

نام کاربری

رمز ورود

1

پنل حساب کاربری

ایمیل ثبت شده در هنگام ثبت نام

رمز ثبت شده هنگام ثبت نام

2

پنل ورود به مدیریت زیرساخت سرویس ابری
VPS-VPC

3

ورود به سامانه پشتیبانی در پنل کاربری

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. کاربر به ‌هیچ‌ وجه حق انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر را بدون اخذ موافقت رسمی ابر زس نداشته و در صورت چنین اقدامی، سرویس وی قطع خواهد گردید.
  2. کاربر حق انتشار مطالبی که به هر نوعی موجب تخریب حقوق اشخاص حقیقی و یا حقوقی شود را ندارد. مسئولیت عدم رعایت این بند به عهده کاربر بوده و ابر زس هیچ‌ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  3. کاربر اجازه ندارد هیچ ‌گونه ویروسی از قبیل  (Horses Trojan, Worms, Internet Viruses )و یا هرگونه ویروسی که در آینده نمایان شود ارسال نماید. همچنین اجازه کارهای تخریبی دیگر مانند (Hacking) را ندارد
  4.  ابر زس هیچ ‌گونه تعهدی در مقابل قانونCopyright ، علامت‌های تجاری و همچنین ثبت شدن و یا حق ثبت سرویس‌ها و تجهیزات و نرم‌افزارهای مربوط به کاربر را چه در ایران و چه در کشورهای دیگر به عهده نخواهد داشت و کلیه مسئولیت‌ها به عهده کاربر می‌باشد.
  5. کاربر متعهد می‌گردد که از سرویس‌های مورد اجاره برای انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرم‌افزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا شرکت ایرانی و خارجی، بدون اجازه آن‌ها استفاده ننماید و تمامی قوانین Copyright بین‌المللی اشاره‌ شده در قوانین سازمان تجارت جهانی را رعایت نماید. در صورت اعتراض شخص یا شرکت دارای حقوق و نداشتن مدارک کافی توسط کاربر، ابر زس قادر خواهد بود بنا به درخواست فرد یا شرکت دارای حقوق، اقدام به حذف محتویات مورد دعوی از روی سرور اجاره ‌شده و یا قطع دسترسی سرویس نماید که با توجه به اهمیت مسئله می‌تواند منجر به پایان سرویس ‌دهی بدون بازپرداخت مدت باقی‌ مانده گردد. همچنین کاربر متعهد می‌گردد از هیچ ‌یک از نرم‌افزارهای P2P مانند Torrent و Emule  جهت Download و یا Upload فایل‌های ناقض قوانین استفاده نکند و در غیر این صورت ممکن است بنا به شرایط ابر زس سرور مربوطه را مسدود نماید، در چنین شرایطی هیچ وجهی بازگردانده نخواهد شد.
  6. سرویس درخواست شده پس از تأیید پرداخت هزینه اولیه طرح خریداری‌ شده به‌ صورت کاملاً خودکار، تحویل داده می‌شود.

تبصره: در صورت قرار گرفتن هر وضعیت تائید شده ای که امکان تحویل خودکار سرویس به مشتری وجود نداشته باشد، (مانند نیاز به منابع خارج از محدوده ی ماشین حساب سایت و ...) پشتیبانی ابر زس موظف است در صورت پرداخت مشتری در اولین فرصت ممکن با هماهنگی کاربر سرویس درخواستی را در زیرساخت ابر زس تحویل مشتری نماید.

  1. کلیه مکاتبات ابر زس با کاربر اعم از موارد فنی، مالی و... از طریق پست الکترونیک کاربر و یا ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی صورت خواهد پذیرفت. کاربر نیز متعهد است به‌ منظور مکاتبه با ابر زس و جهت تسهیل در امر پشتیبانی از طریق ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی اقدام نماید.
  2. ابر زس موظف است برای حفظ محرمانگی اطلاعاتِ کاربران اقدامات مقتضی را انجام دهد.
  3.  کاربر متعهد می‌گردد اقدامات لازم جهت جلوگیری از هرگونه اختلال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و شبکه ای در سرویس مربوطه را انجام دهد. بدیهی است کلیه مسئولیت‌های حقوقی و قانونی ناشی از ایجاد اختلال بر عهده کاربر می ‌باشد.

تبصره: در صورت بروز اختلالات فوق، ابر زس مجاز است بدون اخطار قبلی و تا رفع مشکل اقدام به خاموش کردن سرویس نماید. در برخی موارد اتصال مجدد با جریمه همراه خواهد بود.

  1. ابر زس در صورت دریافت اخطار کتبی از مبادی قانونی به دلیل عدم رعایت موارد قانونی، مجاز به قطع سرویس بدون اطلاع قبلی خواهد بود. در این صورت هیچ‌ گونه مسئولیتی متوجه ابر زس نخواهد بود.
  2. استفاده از سرویس اینترنت موجود بر روی سرورها و سرویس IDC در محل دیگر به هر نحو (اعم از استفاده از Tunneling و VPN(فیلترشکن) و PPTP و ...) مجاز نمی‌باشد و در غیر این صورت ابر زس مجاز به قطع خدمات کاربر بدون اطلاع قبلی می‌باشد.
  3. با توجه به‌ ضرورت کنترل کیفیت تجهیزات فیزیکی در مرکز داده‌های ابر زس(دیتاسنترها)، ابر زس می‌تواند هر زمان که صلاح بداند با هماهنگی قبلی کاربر جهت انجام امور کنترل کیفیت زیرساخت اقدام به عملیات تعمیر و نگهداری(maintenance) نماید. کاربر نیز موظف به انجام همکاری‌های لازم طول مدت این عملیات می‌باشد.

 

 

شرایط و ضوابط عمومی محصولات ابری

  1. بازدهی زمانی طول دوره سرویس های ماهیانه در ابر زس شامل ۳۰روز تقویمی است که با پرداخت و فعالسازی یک محصول ابری مبتنی بر زیرساخت ابری آغاز میشود.
  2. در صورت عدم فعال ‌سازی سرویس و یا وجود هرگونه مغایرت در سرویس ارائه ‌شده با مشخصات درخواست شده، کاربر موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از تاریخ خرید از طریق ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی به ابر زس اعلام نماید و ابر زس موظف است مراتب اصلاح را حداکثر ظرف 48 ساعت از طریق درج کتبی در یکی از درگاه‌ های رسمی ابر زس به عمل آورد.
  3. مبنای محاسبات ریالی و انتخاب محدوده منابع در ابر زس ماشین حساب های محصولات در سایت XaaS.ir می باشد و برای انتخاب سرویس‌هایی با شرایط خاص یا خارج از محدوده ی تعیین شده در محصولات سایت ابر زس با بخش فروش تماس حاصل فرمائید.

نکنه مبالغ سایت به تومان است

تبصره: در صورتی که به دلیل مشکلات فرآیندی از طرف ابر زس مشتری نتواند اقدام به تمدید سرویس خود نماید ابر زس موظف است در اولین فرصت ممکن اقدام به رفع مشکل تمدید نموده و بازه صرف شده برای رفع نقص فرآیند تمدید را به طول دوره ی تمدید سرویس مشتری اضافه نماید.

تبصره: تمدید سرویس ابری در صورتیکه خارج از محدوده زمانی مقرر انجام پذیرد، اگر از بازه تعیین شده برای حذف سرویس خارج نشده باشد شامل "هزینه نگهداری از سرویس" خواهد شد. این هزینه معادل مبلغ مبنای منابع اشغال شده ( دیسک و IP) توسط سرویس در زیر ساخت خواهد بود.

ذخیره اطلاعات سرویس ابری شما تنها در دیسک های متعلق به سرویس خریداری شده مجاز می باشد و ابر زس مسئولیت نگهداری دیتای خارج از محدوده ی فضای ذخیره سازی مشتری را ندارد.

  1. در صورت بروز هرگونه خسارت به ابر زس و یا اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث دیگر که ناشی از اعمال کاربر و یا عدم رعایت مفاد این توافقنامه توسط کاربر باشد، کاربر متعهد و موظف به جبران خسارت وارده و پاسخگویی به مراجع قضایی خواهد بود.

 

ردیف

موضوع

sla

هزینه ی جبران خسارت IP  سوخته(تومان)

1

IP

ECONOMY CLASS

150.000

2

BUSINESS CLASS

210.000

3

FIRST CLASS

450.000

 

 

 

 

 

 

 

  1. کاربر حق ارسال نامه‌های الکترونیکی در حجم زیاد (Spamming) که خلاف ضوابط استفاده از خدمات اینترنتی و موجب فشار بر روی تجهیزات و بروز اختلال در خدمات سایر کاربرها می‌گردد را ندارد. کاربر متعهد می‌گردد که IPهای خریداری شده را به دلیل انجام اعمال ناقض قوانین ملی و بین المللی وارد هیچ ‌یک از لیست‌های سیاه معتبر ننماید و در غیر این صورت جبران خسارت و اقدامات مقتضی جهت خروجIP ها از لیست‌های سیاه مربوطه بر عهده کاربر می‌باشد. کاربر مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده درIP های تخصیص ‌یافته و اطلاعات موجود بر سرورهای مورد استفاده بوده و ابر زس هیچ‌گونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.تبصره شود
  2. مالکیت و کنترل شماره‌های IP تحت نظر ابر زس می‌باشد و ابر زس حق هرگونه تغییر و جابجایی هر شماره IPرا در هر زمان برای خود حفظ می‌نماید و تنها در مواقع ضروری این تغییرات طی اطلاع کتبی با کاربر هماهنگ خواهد شد.

تبصره: با توجه به لزوم مطالعه ی قوانین و مقررات قبل از خرید مشتری در صورتی که در خصوص عدم تغییر IP در سرویس های خود الزاماتی دارد موظف است قبل از نهایی شدن کامل خرید سرویس خود این موضوع را کتبی در یکی از کانال های رسمی ابر زس اطلاع رسانی نماید. تا تمهیدات لازم برای این عدم تغییر در نظر گرفته شود.

  1. کاربر متعهد است برای سرویس‌دهی بهتر در مواقع لزوم دسترسی‌های لازم را برای تغییر در تجهیزات و تنظیمات آن‌ها در اختیار ابر زس قرار دهد و همچنین همکاری‌های لازم جهت برآورده سازی آن را با ابر زس داشته باشد.
  2. کاهش فضای ذخیره ‌سازی منوط به عدم محدودیت فنی با توجه به وضعیت سرویس می‌باشد.
  3. عدم استفاده کاربر از سرویس، دلیلی بر عدم محاسبه زمان سپری ‌شده در بازه سرویس نمی‌باشد.
  4. ملاک تشخیص میزان استفاده از منابع، گزارش های سامانه بیلینگ و پرتال ابر زس خواهد بود.
  5. در صورت تجاوز منابع سرویس کاربر از حدود تعیین ‌شده، ابر زس حق دارد سرویس را بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت قطع نماید و مراتب را به اطلاع کاربر برساند. همچنین کاربر موظف است هزینه ما به ‌تفاوت را برای بازه‌ای که سقف منابع را رعایت نکرده است، پرداخت نماید.

ردیف

سرویس

آستانه  حجم  ترافیک  ماهانه

هزینه ی مصرف مازاد ترافیک برمبنای هر ترابایت

1

ماهانه

300 گیگابایت

350.000 تومان

2

ساعتی / پرداخت به میزان استفاده

50 گیگابایت

350.000 تومان

 

 

 

 

 

 

 

  1. حداکثر زمان نگهداری داده‌های کاربر پس از پایان سرویس برای سرویس‌های ساعتی و پرداخت به میزان مصرف 8 ساعت و در سرویس‌های ماهانه 7 روز می ‌باشد و پس از گذشت این مدت داده‌های کاربر به‌ طور کامل حذف خواهد گردید و ابر زس هیچگونه مسئولیتی در قبال داده‌‌ کاربر پس از گذشت این زمان نخواهد داشت.
  2. ابر زس متعهد به بازگشت وجه مانده سرویس، طبق تاریخ درخواست حذف سرویس کاربر تا تاریخ پایان طول سرویس با کسر 20 درصدی (هزینه حذف سرویس زودتر از تاریخ پایان دوره) می‌باشد.

تبصره: حذف سرویس زودتر از موعد تنها با ثبت درخواست کتبی در سامانه پشتیبانی امکانپذیر است.

سرور ابری(VPS)

  1. در سرور‌های ابری VPS تنها قابلیت استفاده از یک IP در نظر گرفته شده است.
  2. در سرویس‌های سرور ابری(VPS ) ساعتی ملاک پایان سرویس و قطع آن اتمام موجودی کیف پول کاربر خواهد بود و. مشتری میتواند طبق صلاحدید از پنل مدیریت سرور ابری خود نسبت به توقف یا حذف سرویس اقدام نماید.
  3. در سرویس‌های سرور ابری(VPS ) ساعتی ملاک محاسبه هزینه‌ها در بازه‌های دو دقیقه‌ای و به شرح زیر می‌باشد:
  • چنانچه سرور کاربر در وضعیت running قرار داشته باشد تمام هزینه‌ی سرویس که شامل هزینه‌ی RAM، CPU و فضای ذخیره ‌سازی و IP می‌باشد که محاسبه و لحاظ می‌گردد.
  • چنانچه سرور کاربر در وضعیت pause قرار داشته باشد، به دلیل عدم استفاده از CPU ، صرفا هزینه RAM و فضای ذخیره ‌سازی وIP محاسبه و لحاظ می‌گردد.
  • چنانچه سرور کاربر در وضعیت shutoff قرار داشته باشد، به دلیل عدم استفاده از RAM و CPU در این بازه، صرفا هزینه‌ فضای ذخیره‌ سازی محاسبه و لحاظ می‌گردد.
  1. کاربر میتواند در طول بازه سرویس خود یکبار درخواست پشتیبانگیری از سرویس و دیتای خود را بصورت رایگان داشته باشد.

تبصره: درخواست های بیش از یکبار در طول دوره سرویس ابری با اخذ هزینه امکانپذیر خواهد بود. مبلغ هزینه بعد از اعلام کاربر از طرف تیم پشتیبانی بر مبنای میزان دیتای سرویس اعلام خواهد شد.

 

 

دیتاسنتر ابری(VPC)

  1. در صورت عدم درخواست سرویس پشتیبان‌گیری برای سرویس VPC توسط کاربر، از دست رفتن داده‌ها به هر دلیلی که باشد، هیچ مسئولیتی متوجه ابر زس نخواهد بود و پشتیبانی و نگهداری از برنامه‌ها و داده‌های سرور یا سرورها پس از راه‌اندازی اولیه به عهده کاربر می‌باشد.

 

 

درایو ابری(Drive)

  1. به هر حساب کاربری تنها می‌توان یک اکانت از درایو ابری اختصاص داد.
  2. با توجه به طرح‌های توسعه محصولات در ابر زس تا اطلاع ثانویه از پذیرش کاربران جدید معذوریم.
  3. با توجه به طرح توسعه محصولات در ابر زس تا اطلاع ثانویه تمدید درایو ابری تنها به صورت یک ماهه امکان پذیر است.

 

 

رعایت اصول مشتری مداری و SLA

22. تعهد جبران خروج از بازه SLA توسط ابر زس، برای سرورهای ماهانه مطابق جدول زیر می ‌باشد.

در راستای رعایت اصول مشتری مداری، چنانچه کاهش محسوس کیفیت و یا قطعی در سرویس بیش از SLA تعیین شده از سمت ابر زس وجود داشته باشد، با اعلام و درخواست کاربر، بر اساس جدول زیر، جهت جبران، به بازه‌ سرویس یا به میزان شارژ کیف پول کاربر به‌ صورت رایگان افزوده خواهد شد.

 

تعهد جبران SLA  تا

قطعی بیش از حد مجاز ( ماهیانه)

میزان دسترسی‌پذیری

سطح سرویس های ماهانه

4 * T1

7h 18m 17s

99%

Economy Class

36 * T1

43m 49s

99.9%

Business Class

72 * T1

4m 22s

99.99%

First Class

 

 

 

 

 

 

 

v T1 میزان قطعی بیش از حد مجاز در ماه می ‌باشد.

 

تعهد جبران SLA تا

قطعی بیش از حد مجاز )روزانه(

میزان دسترسی‌پذیری

سطح سرویس های ساعتی و PAYG

*P  4 * T2

14m 24s

99%

Economy Class

-

-

99.9%

Business Class-(به زودی)

-

-

99.99%

First Class-(به زودی)

 

 

 

 

 

 

 

 

v T2 میزان قطعی بیش از حد مجاز در روز می ‌باشد.

v P مبلغ سرویس ابری بر مبنای ساعت

 

  1. محوریت تمرکز پاسخگویی پشتیبانی به تیکت، بر مبنای  SLAتعریف شده در ابر زس بر اساس جدول زیر ارائه میشود.

ردیف

SLA

 هزینه دسترسی پشتیبانی

دسترسی مستقیم به کارشناس فنی

زمان پاسخگویی اولیه

1

Economy Class

رایگان

20*7*365

15 دقیقه

2

Business Class

رایگان

20*7*365

10 دقیقه

3

First Class

رایگان

24*7*365

7 دقیقه

 

 

 

  1. کیفیت منابع زیرساخت سرویس های ابر زس بر اساس SLA

  1.  منظور از قطعی در بند 47، هرگونه قطعی ناشی از اختلال در زیرساخت ابر زس بوده و شامل اختلالات ناشی از تنظیمات نادرست داخل سرویس‌ کاربر نمی‌‌باشد.
  2. در صورت بروز هرگونه حادثه غیر مترقبه و سایر عوامل خارج از اختیار ابر زس از قبیل جنگ، اعتصاب، اغتشاش عمومی، صاعقه، آتش ‌سوزی، زلزله، سیل، وضع قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های دولتی، قطع خطوط مخابراتی شهری، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال قطع و نیز سایر موارد متوجه طرفین نمی‌باشد و طرفین حق هرگونه ادعایی نسبت به یکدیگر را از خود سلب می‌نمایند.

 

 

خدمات مدیریت سرویس

  1. ورود به سرورهای کاربرها و نصب هرگونه نرم ‌افزار و یا انجام تنظیمات در آن از حوزه اختیارات واحد پشتیبانی ابر زس خارج است. از این رو بنا بر تشخیص و تائید مشتری بعد از اطلاع رسانی قیمت برآورد شده از طرف واحد مدیریت سرویس، مشتری همراهی خواهد شد.
  2. کلیه‌ شرایط و ضوابط مربوط به ارائه خدمات مدیریت سرویس در خصوص سرویس IaaS و خدمات مدیریت سرویس بر مبنای اصول و شرایط و ضوابط ابر زس ارائه میگردد.
  3. کاربر متعهد می گردد کلیه درخواست های فنی و فرآیندی سرویس درخواستی خود را در ارتباط فنی اولیه و قبل از صدور پیش فاکتور مربوطه به تیم ابر زس منتقل نماید و کلیه مسئولیت های عدم سرویس گیری مطلوب بعد از پرداخت نهایی ناشی از عدم انتقال پارامترهای درخواستی بر عهده کاربر خواهد بود.
  4. درخواست لغو سرویس توسط کاربر و برگشت وجه در هر دوره از سرویس دهی شامل مبلغ خدمات مدیریت سرویس نمی‌ باشد. همچنین برگشت مبلغ زیر ساخت IaaS طبق شرایط و ضوابط ابر زس شامل کسر هزینه 20 درصدی خواهد بود.
  5. ابر زس متعهد است تا 24 ساعت بعد از تائید نهایی درخواست فنی توسط ابر زس نسبت به ارائه پیش فاکتور به کاربر اقدام نماید.
  6. کاربر متعهد است کلیه ی مشکلات و نواقص فنی مشاهده شده با تحویل سرویس توسط تیم ابر زس را تا 48 ساعت به تیم فنی ابر زس مکتوب در تیکت اعلام نماید رفع نواقص احتمالی بعد از 48 ساعت شامل هزینه خواهد بود.
  7. . ثبت نهایی درخواست دریافت خدمات مدیریت سرویس از طریق سایت در دسترس کاربران قرار داردو انتقال درخواست در دیگر درگاه های ابر زس تنها جهت مشورت و تبادل اطلاعات در نظر گرفته خواهد شد.
  8. ساعات پاسخگویی تیم فروش برای مدیریت سرویس در روزهای اداری و از ساعت 09:00 الی 20:00 در دسترس قرار دارد.
  9. ساعات پیگیری تیم پشتیبانی مدیریت سرویس 20*7*365 می باشد و پیگیری درخواست های کاربران از طریق سامانه پشتیبانی ابر زس (تیکت) در دسترس است.
  10. کاربر میتواند در صورت نیاز به ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی سرویس ابری، طی درخواست کتبی به ابرزس امکان پشتیبانی کامل فنی سرویس دریافتی بررسی نماید.

 

 

شرایط و ضوابط مالی سرویس های  ابر زس

  1. کلیه محاسبات مالی ابر زس در فاکتورهای رسمی و پرداخت ها توسط کاربر بر مبنای قوانین و مقررات شرکتهای دانش بنیان صادر میگردد.
  2. به‌ موجب قانون مالیات بر ارزش ‌افزوده، در تمامی صورت حساب ‌های صادره توسط ابر زس، درصد تعیین ‌شده توسط سازمان امور مالیاتی به ‌عنوان مالیات و عوارض ارزش ‌افزوده محاسبه و از کاربر اخذ می ‌گردد.
  3. کلیه پیش‌ فاکتورهای ابر زس به‌ صورت پیش ‌فرض تا 48 ساعت دارای اعتبار است.

تبصره: در صورت مشاهده مغایرت در هر یک از مفاد پیش فاکتور ارسالی تا پایان 24 ساعت کاری از تاریخ پیش فاکتور، ابر زس ملزم به اطلاع رسانی و اصلاح پیش فاکتور جدید خواهد بود و ادامه‌ پیگیری خرید مشتری بر مبنای پیش فاکتور جدید خواهد بود.

  1. هزینه تغییر یک سرویس به سرویس دیگر معادل تفاضل هزینه دو سرویس به نسبت روزها و منابع باقیمانده از سرویس است.
  2. کاربر متعهد است حداکثر پیش از به اتمام رسیدن موجودی کیف پول سرویس، نسبت به پرداخت و تمدید اعتبار خود اقدام نماید. در غیر این صورت ابر زس محق است کلیه امکانات واگذاری و خدمات مربوط را به حالت تعلیق درآورد. در صورت طولانی شدن بازه عدم پرداخت هزینه به یک هفته، سرویس به ‌صورت دائم قطع شده و هیچ مسئولیتی در خصوص اطلاعات موجود کاربر، متوجه ابر زس نخواهد بود.

تذکر : حفظ رعایت زمانی پرداخت و تمدید سرویس ‌ها بر عهده‌ صاحب سرویس بوده. اطلاع رسانی‌ های تمدید سرویس از طریق کانال ‌های رسمی ابر زس، تنها به منظور همراهی و تسهیل فرآیند تمدید اجرا می‌‌شود.

  1. درصورت تغییر تعرفه ‌های سرویس، تعرفه قبلی تنها تا انتهای بازه سرویس کاربر اعتبار دارد و هرگونه تمدید و یا ارتقاء سرویس با تعرفه جدید محاسبه خواهد شد.

 

 

...
...